Jag saknar...

... min lilla hushållsvåg. Den fick knäppen när en snäll sambo skulle hjälpa till att rengöra den. Den blev lite för blöt, och har inte återhämtat sig. Jag har provat med två olika batterier utan lycka. Det är min bästa vän i köket (åtminstone tills någon vänlig själ ger mig en Kitchen Aid) och har tjänat väl i säkert 7 år. Men saknaden är stor, finns ingen lust att ens baka när inte min lilla vän finns med.... Decilitermått är för amatörer... :-)



Fast det kanske är lika bra att jag inte får någon Kitchen Aid, jag skulle aldrig kunna välja vilken färg som är snyggast...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lilla våg har bestämmt sig för att fungera! Det kanske var din vågs själ som bytta hem helt enkelt...

2009-07-23 @ 22:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0