Att vara störig...

Ibland kan jag reta upp mig på småsaker... Skulle ta ut pengar i en bankomat idag. Det stod två personer framför mig i kön, kön gick rakt ut på gågatan... Det är alltså så gott som omöjligt för någon annan att passera eftersom det står folk över hela vägen!

I min lilla värld så kanske man köar längs med väggen till bankomaten, eller är jag helt knäpp? I detta fallet så ställde jag mig bredvid den som var före mig i kön, för att dra kön närmare väggen... Så här har jag gjort förut också, och det roliga är att ibland tror folk att man försöker tränga sig före, och börjar titta konstigt på en...  Men det brukar fungera, kön drar sig liksom åt sidan.

Hö, hö, det är skoj att vara lite störig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0