Hur är jag skapt?!

Har varit på doktorbesök nu. Han funderade och suckade, pratade operationer eller inte, funderade och svor... Jag har tydligen ett buckligt knä...?! Det brukar vara lite rundare och lite mer skålformat på ett ställe, där mitt knä var lite buckligare, skelettet alltså... Men det var inget som var direkt fel, endera kanske jag fått någon smäll på knät när jag var liten eller så är jag helt enkelt skapt så... :-)

Då röntgenbilderna inte visade något problematiskt och han inte gärna ville operera i onödan (tack för det!), så ska jag göra en MR, en "röntgen" med magnetkamera som även fångar mjukdelarna på bild. Men han trodde inte att han skulle hitta något egentligt fel då heller.

Summa summarum så är det nog inte så mycket att göra åt mitt knä, annat än att motionera och stärka upp musklerna därikring. Men han tyckte att med hänsyn till min ringa ålder så är det ännu inte tid att kasta in handsken... Alltid något positivt! Han tyckte inte jag var lastgammal... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0