Saknad

Findusen är min katt mest. Det är i mitt knä han ska sitta, jämt, i alla fall när jag sitter ner. Sedan spelar det ingen roll om jag försöker sitta vid datorn, äta frukost eller se på tv, han kommer alltid sättande och hoppar jamande upp till mig. Mysigt, mysigt!

Han tyckte dock att det var lite jobbigt när både jag och barnen var borta under tisdag kväll. Han var lite orolig och sov sen med Björn hela natten i sängen! Det har nog aldrig hänt förut... :-)

Igår kväll när jag kom hem från mitt öviksåkande så kom han direkt uppskuttande när jag satt mig i trappen för att ta av mig skorna! Mjau, mjau! I natt sov han på mig hela natten, trampade och gosade i morse när jag hade vaknat. Senare satt han förtvivlad utanför sovrumsdörren och jamade. Min teori är att han tror att barnen är där inne och att han vill vara med... Han blir nog glad när de kommer hem igen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0