Sista dagen

Ikväll bär det av hemåt igen. Tåget avgår 17.21 mot Sundsvall. Ska bli skönt att komma hem. Jag är bara halvnöjd med hotellet och har sovit halvtaskigt, men ändå så gott som tillräckligt. Vi håller på med de sista kapitlen i boken och ska nu snart kunna allting... :-)

På måndag börjar allvaret, då ska jag börja använda mina nyvunna kunskaper... KUL!

Gårdagskvällen tillbringades hos Tony och Ellen. Trevligt, trevligt! Vi åt tacos till middag, och gissa om Anton blev avundsjuk när jag berättade i telefonen för honom vad jag skulle få... :-) Kanske det blir lite tacos i helgen! Framåt halv tio var jag tillbaka i mitt rum och slappade innan jag skulle somna till!

Nu på lunchen hann jag skutta in på en köksbutik, men miljarders miljoner olika roliga grejor. Hade kunnat tillbringa hela eftermiddagen där och tittat på spritsar, bakformar, ugnar mm. Men jag fick nöja mig med sisådär 20 minuter. Det shoppades dock 6 st majskolvshållare, så nu kan 6 personer äta majskolv samtidigt hemma hos oss. Av någon konstig anledning hade vi bara uppsättning för tre personer tidigare... Jag skaffade även några nya tyllar till spritsning, mina gamla har varit med riktigt länge och det rostfria stålet har faktiskt börjat rosta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0