Snabba ryck...

Ibland går det fort, då hinner man knappt med. I måndags fick jag ett brev på posten, som jag inte hittade förrän på tisdag morgon... Jag hade fått en tid hos ortopeden i Övik idag onsdag... dvs med två dagars varsel... Jag blev rätt stressad, kan jag tala om! Ungarna skulle eg åka upp till mormor och morfar på onsdag kväll för att det är planeringsdagar på dagis, men nu fick jag ta med dem när jag ändå skulle åka förbi, så vi åkte upp på tisdag kväll för att slippa stressa halva onsdagen.

Jag sitter nu och jobbar på sogeti-kontoret i Övik, för att inte missa massa arbetstimmar heller. Fiffigt värre! I eftermiddag ska jag träffa doktorn. Hoppas han inte tycker jag är fånig som kommer, jag haltar ju inte ens...

Det tog mindre än tre månader att få komma till Öviks ortoped, hade jag väntat på Sundsvalls ortoped hade jag nog fått vänta ett år till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0