Tidig morgon

I morse ringde väckarklockan 05.15... Puh! Taxin hämtade upp 06.06 och sedan bar det av till Midlanda för vidare transport till huvudstaden Stockholm och 4 dagars kursande.

Det är roligt och intressant. Jag lär mig allt om hur man bygger paket för att skyffla och transformera data. Extra skoj är det att gå en kurs när man vet att man ska jobba med det på riktigt när man kommer hem. Man kan ställa frågor utifrån det man vet man ska göra och det är på något vis lättare att ta till sig information.

Men, det är ju bara att erkänna... Kl är nu strax efter 15 och jag börjar känna av  den tidiga reveljen i morse... För en halvtimme sen höll jag på att somna. Men nu ska vi göra labb resten av eftermiddagen så nu är det lättare att hålla sig vaken! :-)

Ska bo på hotell Amaranten under min vistelse här. Ikväll blir det tidig kväll och tv-tittande, får se om jag hittar någon god vän att fika med senare i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0