Canalt goes undercover

Vårsäsongen i serien är för oss en träningssäsong, vi känner på motståndarna och ser till att inte spela för bra, så att vi kan klå dem rejält nästa säsong... Vi har dessutom iklätt oss sk fat suites för att ge sken av att vi är två fetton som inte har någon kondis alls. Dessutom ser vi till att missa bollarna med jämna mellanrum och springa lite försiktigt bara, så vi inte ska hinna ta bollarna...

Under gårdagens match fejkade jag en enorm trötthet, som gjorde att jag inte kunde se bollen riktigt bra. Göran drog till med en ond rygg och såg dessutom till att slå sönder strängarna på sin racket så han kunde spela med en annan som han inte är van vid. Slutresultatet blev förlust med 13-3, eftersom jag, mot min vilja, lyckades vinna ett game...

Tänk vad de andra ska bli överraskade nästa säsong...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0