Fredag - slalom

På fredagen smet jag lite tidigare från jobbet, vi tänkte åka lite slalom med grabbarna. Björn hade bokat permobils slalomkort i Nolby och jag hade packat fikakorgen. Lite kämpigt blev det. Ungarna fick stora darren när vi stod längst uppe i barnbacken och lilleman vägrade åka ner. Han lade sig än till höger och än till vänster. Till slut kom han dock ner och åkte några ggr till, sen totalvägrade han... Storeman gick det bättre för, när hans humör landat på bra nivå så åkte han bra många gånger. Roligast var det att åka i guppen... :-)

Kvällen tillbringades med goda grannar och tacos. Trevligt, trevligt! Men både jag och småtomtarna var lite trötta, jag efter squashmatchen och grabbarna efter skidåkningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0