Kvällssquash utan guld

Spelade squashmatch igår, mot en snubbe. Förlorade med 5-0. Eländes skrot. Han var mycket bättre än mig, så jag hade inte någon riktig chans. Fräckast av allt var att han vann trots tuggummi och snus, samtidigt. Dessutom hade han mage att be att jag skulle slå bollen ner i hörnen, så han fick springa lite mer... Vad tror han jag försökte med?!?!? *skratt*



Nej, det var en rolig match, trots förlusten, och jag fick bra träning och lärde mig en hel del tycker jag. Fick lite tips. Det är nästan alltid roligt att möta de som är mycket bättre, om de ändå försöker spela och inte bara "dödar" bollen direkt. Vi spelade en halvtimme efter matchen också, så gissa vem som är lite trött i benen idag... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0