Lördag - musik

Efter hemkomst från Nyhem gick Björnen till grannen och jag och pojkarna tittade på melodifestivalen. De kröp dock till kojs efter att alla låtar spelats. Jag fick titta själv på omröstningen.

Vi tycker nog att EMD är bäst, även om killarna även gillade H.E.A.T., det var ju hårdrock med lätt galen trummis... :-)

Vad tycker jag om segern? Hm, glad att inte Ugglas vann. Henne kan jag inte alls med. Ernman är väl okej, men skulle nog aldrig köpa skivan... EMD lär ju spelas en del på radion, då är jag nöjd!

Nu är det natt och jag ska skriva handlingslista och ladda inför morgonens squashmatch. Den sista för veckan (det är ju söndag, he, he).

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0