Aktiviteter

Det har varit en aktiv dag... Morgonen började dock med slapparmorgon, att få ligga kvar i sängen och läsa en bok är väldans skönt!!! Ungarna klädde på sig, lekte, tittade på morgon-Boli en bra stund innan det blev frukost! Lyxen med lite större småbarn!

Sedan hann jag måla klart elementet i lekrummet innan jag och grannfrun tog barnen och for en sväng till Stornäset för vårens första utflykt dit! Halvfint väder, men lite elak blåst när vi skulle fika. Trevligt ändå!

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag ägnat några timmar åt att plocka iordning och städa i utbyggnaden. Där blir det tjejfest i morgon lördag. 3 granntjejer och jag ska spela guitar hero, singstar och dricka vin. Det lär bli lite fniss också... :-) Får se om det blir lite bildbevis eller inte.... Källaren är dock fin nu, så alla som vill komma och hälsa på är välkomna att sova över också! Men inte just i morgon kväll...

Nu återstår bara att ta in tvätten, kolla av törsten på planten, ta mig en kvällsdusch och sen sova som en stock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0