Inte har jag blivit gammal heller...

I morgon är det dags. Dags för den återträff med gamla klasskompisarna. 20 år sedan vi gick ur nionde klass på Herrskogsskolan. Ojojoj, men inte är jag gammal för det!


Det ska bli skoj att träffa alla igen. Hur många som nu dyker upp. Men vi borde bli åtminstone halva klassen om man tolkar mailväxlingen som varit innan. Jag har kontakt sporadiskt med några ur klassen sen tidigare, men skoj att träffa några till! Det var några år sedan sist. Jag missade 15-års jubileet eftersom jag var höggravid med William då och knappt kunde röra mig.

Nu blir det "förförfest" hos Dacke, om han nu kallas så fortfarande, sedan förträff på hotell Kramm och sen middag och partaj på restaurang Gladan. Full fart alltså!

Håll tummarna för att det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0