Trötta ben

Nu är dagen över. Vi sitter på altanen och slappar och tittar på solen som går ner. Det passerar även några båtar nere på sundet, som vi måste hålla koll på. Björn förfasas över alla eländes skarvar som flyger förbi, på väg att skita ner på lilla Gistaholmen.

Squashandet gick inget vidare. Jag förlorade matchen i själva tävlingen och förlorade även matchen i omgången för alla losers... :-) Men det var skoj att vara där och titta på alla andra och surra lite. Får se om det känns i benen i morgon, det har ju blivit squash 4 dagar denna vecka. Puh!

Anton och Björn har varit på barnkalas i en sporthall och sprungit full fart.

Här hemma har jag planterat ut mina små blomplantor i kruka vid staketet, får väl se om det blir något av det hela eller om jag får "fuska till det" med köpeblommor...

Barnen har tränat cykling igen, och nu börjar det lossna. De har varit så ointresserade av cyklande, så vi har fått tjata lite. Men nu tycker de att det är skoj. Anton cyklar nästan helt själv nu, har bara lite problem med stoppandet och han har även en viss förkärlek för att vända i lite för hög fart... Jag har knä- och armbågsplåstren redo...

Det har varit en aktiv dag så det är inte konstigt att man är lite trött i benen. I morgon är en ny dag, med lite mer pysslande på gården. Kanske ett besök hos en av grannarna står på agendan... Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0