Vuxen...

Har tillbringat en timme med banken idag. Det var dags för en genomgång av pension och sparande... Men det ser bra ut! Vissa av mina fonder har jag tydligen börjat köpa i precis rätt tidpunkt, så "det ser inte alls så illa ut som det kan göra"! Det känns ju bra! Det som gått minus kunde tydligen ha varit väldigt mycket mera minus... :-)

Iom att jag börjat pensionspara så pass tidigt så har jag det ganska bra, jag behöver inte spara allt för mycket varje månad för att kunna göra nåt kul som pensio sen...



Jag gjorde en liten omflyttning av mina PPM-pengar också. Flyttade från högriskare till lite mer försiktiga fonder. Får väl se hur det artar sig under närmsta året som kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0