Förresten...

... så har jag nu införskaffat en andra julklapp! Tro vem som ska få den då?!

Vad jag önskar mig? Jo, Superdefense från Clinique, duschkräm från Clinique, en ny stavmixer, en ny elvisp från electrolux med stativ och metallbunke, fotvård (når ju snart inte ner längre) eller ansiktsbehandling. Wii-spel med Wii-fit... Det finns en hel del nödiga och onödiga saker man kan önska sig... Dessutom vill jag ha en trevlig tvålkopp som passar in i badrummet, till handfatet, där jag kan lägga mina fina tvålar (en i taget) som bara är kvar i skåpet...

Fast mest önskar jag mig nog att den lilla bebben ska komma ut i hyfsad tid och må alldeles bra, och även att jag själv ska må alldeles lagom bra sista tiden före leverans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0