*gäsp*

Igår blev det en sen kväll. Jag håller på att läsa Dan Browns senaste "Den förlorade symbolen", och alldeles lagom tills det var dags att släcka blev det väldigt spännande... :-) En kvinna som försökte fly undan en angripare i ett jättestort (3000 kvm) kolsvart rum... Hur skulle det gå?!!? Inte går det att bara vika ihop boken och släcka när pulsen är alldeles för hög?!



Till slut kom jag igenom situationen, och visste hur det hela gick, och då släckte jag. Men inte kunde jag somna för det... :-) klockan blev nog närmare 12/halv 1 innan jag somnade på riktigt. Det känns idag...

Men boken rekommenderas, i alla fall första halvan... :-)

Kommentarer
Postat av: Siwan

Har du köpt eller lånat den?

2009-11-03 @ 09:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0