Envis hosta - som vanligt

Jag hostar och kraxar, som vanligt när jag får en förkylning sätter det sig i halsen som torrhost/rethosta, och där sitter den och retar mig vecka ut och vecka in. Tidigare har jag fått utskrivet både medicin för inhalation, hostmedicin och nässpray, men nu börjar lagret ta slut och dessutom får man inte ta vissa saker utan att rådgöra med sin läkare när man är gravid. 

Jag fick, som tur är, en tid hos farbror doktorn redan i eftermiddag och hinner väl därför kurera hostan innan vi ska åka till Turkiet. Tänk om flygplatspersonerna tror att jag har svininfluensa och sätter mig i någon karantän på flygplatsen?! :-) Det vill vi inte vara med om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0