Första dagen - full fart

Igår blev det full fart från start! Jobb och skola, ingen mjukstart efter ledigheten, om man inte räknar in att det blir endast en tvådagarsvecka...

Strax innan jag skulle hämta lilleman på dagis så ringer Björn och säger att det inte behövs. Han hade istället följt med Olle hem! Första besöket hos en ny familj ensam. Istället hämtade jag Anton på skolan och for och köpte gympaskor istället. Det blev även ett par till mig, men tråkig som jag är så blev det samma typ som mina andra. Men det är ju såna jag gillar... :-)

Till kvällen blev det promenad med grannen, vi såg bara en älg och en groda!

Idag fredag blir det lite shopping och sen ska Anton på barnkalas ikväll och i morgon. Vi ska på fest hos grannen och sedan simskola. Man behöver nog vila upp sig efter denna helg... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0