"Hemligheter" finns inte...

Jag kom på i veckan att jag inte berättat för den kund jag jobbar emot, hon sitter i Östersund, att jag inom en viss framtid ska gå hem och vara mammaledig. Hon var inte så lätt att få tag på under veckan som gick, men tillslut på fredagen hade jag henne i luren.

Gissa om jag blev snopen när hon redan visste om det... Hur gick det till?!?! :-) Jo, tydligen så gick informationen via en arbetskamrat till mig, vars fru (som jag träffat 2-3 ggr totalt) jobbar på samma företag som min kund, fastän i Sundsvall...

Så kan det vara! Det var ju ingen hemlis, men att infon skulle spridas av sig självt till Östersund hade jag inte räknat med... *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0