Morgonångest...

I morse var ungarna ovanligt glada och snabba. De hann till och med leka lite innan vi skulle åka. Allt gick bra. Jag lämnade av Anton på skolan, hjälpte honom att hänga upp gympapåsen och jackan, knatade ut till bilen och for mot dagis. Någon minut senare kommer jag på... Jag glömde vinka till Anton.

Varje morgon när jag lämnat honom på dagis i flera år, ett år på förskoleklass och nu vår och höst på fritids och klass ett så har vi vinkat. Han har stått i fönstret eller ute vid lastbryggan och vinkat med sin lilla hand. Nu i klass ett står han i ett stort fönster på övervåningen och vinkar till mig när jag går ut på skolgården. Men idag glömde jag... Han såg bara min rygg som försvann mot grinden... Huvva! Hoppas han inte blev ledsen! :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0