Gör om, gör rätt!

Idag är det "gör om"-dagen. Jag blir lite irriterad när saker inte blir som jag önskar...

Därför blir det älgstek med messmörssås och potatispuré till middag även denna lördag. Nu ska moset stå kvar på plåten, jag vill INTE se några blaffor...

Håll tummarna...

Dessutom måste jag prova att baka chokladkaka med kokostosca också. Den blev väldigt geggig när jag försökte förra gången, trots att jag följde receptet. Så nu har jag pratat med andra bagerskor och fått lite tips. Nu jämarns ska det bli bra...

Resultatet presenteras i bilder senare under helgen...

Kommentarer
Postat av: Eva P

Och receptet på kokostoscakakan kanske?

2010-04-11 @ 11:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0