Vad händer mer?

Bloggandet går trögt ibland. Björn är i amerikat och jag har fullt upp med familjen och friska luften. Jag har promenerat nästan varje dag senaste veckan, dessutom har det varit lite besök på jobbet och syjunta. Det är full fart med andra ord...

Faster var barnvakt till de stora pojkarna när jag var på syjuntan, och på fredagen passade hon stumpan när jag gick ner i källaren för att hälsa på tvättmaskinen. Det slutade med en väldigt ilsken Hilma och en faster som inte visste vad som gått fel. Bebishumör helt enkelt! Men så länge mamman var i närheten var fastern rolig. :-)



Så här gott sover man i soffan efter en dag fylld av aktiviteter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0