Vardag

Idag börjar vardagen igen. Pojkarna är på fritids för första gången på 9 veckor. Det är Williams första riktiga dag på Kyrkskolan. Det riktiga allvaret börjar dock inte förrän nästa vecka när skolan och förskoleklassen kör igång. Men det är dags för dagarna att bli inrutade och morgnarna att bli lite tidigare. Det är skönt och samtidigt trist.

Man märker på pojkarna att de blivit mer rastlösa nu mot slutet av sommaren. De har ju trots allt varit ledig ganska länge och börjar väl vilja ha lite mer sällskap än brorsan... Men det känns lite tomt, vem ska jag nu tjafsa med om städning och matätning osv hela dagarna?!

Tur det är lite inskolningsvecka med lite korta dagar så även mamman får vänja sig... :-)

Kommentarer
Postat av: Eva

Gahhh!!!

Jag kan inte kommentera på det förra inlägget! Där jag blir gratulerad på födelsedagen... Grrr...

Kommenterar här istället och tackar så mycket!

Men "gamla Eva", du menar väl som i gammal vänskap och inte att jag gått och blivit gammal??? Eller hur? ;-)

Men gammal vänskap har vi, och nu väntar jag bara på bröllp så jag i ett långt tal får berätta för all släkt och alla vänner om alla våra roligheter och tokigheter ;-)

2010-08-16 @ 23:48:45
URL: http://chevroleva.blogg.se/
Postat av: Anna

Självklart menar jag ju gammal vänskap! Jag är äldre än du och vill inte på nåt vis framstå som gammal själv... :-D

2010-08-17 @ 11:27:15
URL: http://annawoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0