Härligt!

Idag är det en vacker vinterdag! Vi har -11 grader och strålande sol från en blå himmel. Vackrare blir det nästan inte på vintern! Härligt!

Det hade varit skoj med en dag i slalombacken, men jag är fortfarande hostig och dessutom ska vi äta julbord i eftermiddag. Tillsammans med farfars och gammelfastern Karin ska vi upp på Norra Bergets Grankotte och äta tills byxorna spricker... Mjukisar med karuschaband rekommenderas!

Förra året var jag vid denna tidpunkt på året formad ungefär som en julskinka själv. Rund och med ett riktigt rejält lager fett... Jag fick inte äta så mycket grejor på julbordet, gravade laxar och kallrökta laxar osv är sånt man ska undvika som gravid. Jag provsmakade någon tugga här och där, men det blev inte mycket. Dessutom rymdes det ju inte så mycket där innanför Hilman....

I år ska jag njuta av laxarna och allt rökt och gott! HÄRLIGT! Ingen lunch idag och garanterat ingen middag, men ett julbord däremellan istället! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0