Puh!

Idag har jag julshoppat, med Eva. Det är roligt att ha med sig någon när man går på stan. Kan pladdra och pluddra och titta på alla möjliga saker. Sen blev det mesta på min lista inhandlat (eller försökt till inhandlat) också. Det var ju bara kanon!

Vi nästan hängde på låset i morse. 10.07 klev jag innanför dörrarna på IN-gallerian. Det blev en anings mer folk vid 11-snåret. Men ändå helt överkomligt! Dessutom sprang jag på ganska många bekantingar, det hör till ovanligheterna faktiskt! Jag fick heja till höger och vänster! Skoj!

Men nu är jag lite trött. Det kanske egentligen inte är det bästa att springa på stan när man har hosta och lite lunginflammation, men samtidigt skönt att kunna springa på stan utan att behöva släpa på 1-3 barn...  Man får stå ut med lite trötthet då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0