Bara två dagar...

Nu är det bara två arbetsdagar kvar. Det är inte mycket. Igår afton trodde jag nästan att jag redan jobbat klart. Hade riktigt ont långt ner i magen och även bak i ryggen, men inte då, det blev inga värkar. Bara falskt alarm.

Jag har lyckats lämna bort det mesta jag brukar syssla med på dagarna nu. Det känns bra, motivationen och orken är inte stor så här sista dagarna. Får se om det blir en liten "sovmorgon" i morgon, eftersom Björn har lämning på skola och dagis.

Dessutom ska jag på mitt sista besök hos barnmorskan i morgon, sen lär det bara bli sjukhusbesök tills bebben är ute.

Idag kunde jag inte stå emot... Det är rea på Polarn och Pyret... Jag var tvungen att köpa lite fina små kläder till halva priset. Det blev några plagg som var tjejiga, men kommer det en grabb så kan man kanske alltid ge bort dem till nån annan... :-)

Kommentarer
Postat av: Eva

Och kommer det en tjej så kan du få ärva säckvis med kläder och skor av oss ;-)

Åhhh, det är sååååå spännande :-D

Tror jag måste ringa och prata med dig en sväng :-)

2010-01-21 @ 08:47:46
URL: http://chevroleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0