Dagen D?

Är detta dagen D? Dagen när kroppen ska bli mer eller mindre min egen igen? Inte lätt att veta, jag kände ingenting efter gårdagens hinnsvepning även om doktorn själv tyckte att den var bättre än den första hon gjorde...

Men, jag har rejält ont i ryggen idag. Ont, ont, ont. Kanske det är inledande förlossningssmärta. Vem vet?! Eller så har jag bara legat konstigt under natten och inte mer med det. Det lär ju visa sig framöver...

Nu ska jag äta lite mer frukost, se om jag kan snabbjobba lite och sen sova en stund i soffan.

Kommentarer
Postat av: Eva

Heja! Heja! Heja!

2010-01-29 @ 10:33:21
URL: http://chevroleva.blogg.se/
Postat av: Syster

Hoppas det har startat! Skönt att få det bortgjort på en helg!

2010-01-29 @ 11:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0