Lite konstig känsla...

Nu är skrivbordet tömt, lådhurtsen städad och alla grejor som ska med hem i datorväskan. Konstigt. En konstig känsla att jag inte ska åka dit på måndag, som vanligt... Kommer att kännas lite tomt utan tjejerna och alla roliga diskussioner och bus vi roat oss med i vinter!

Alla mina tre graviditeter har varit helt olika i slutet. Med Anton då var jag utan uppdrag på slutet och kunde därför ha sovmorgon och gå hem tidigt, man var med andra ord tillräckligt utvilad när det väl var dags för förlossning. Med William var det semester innan leverans, så jag hann vara hemma/ledig i 6 veckor innan jag åkte till sjukhuset. Jag hade dock ont i ljumskar och "skelett" så det var inte så trevligt.

Denna gång är man höggravid och vaggar omkring på kontoret, får frågor varje dag om inte bebben ska komma ut snart. Man är trött och sliten, men har förvånansvärt lite smärtor i kroppen jämfört med förra gången. Jag är ju inte direkt jättemobil och tar det lugnt, men det är skönt att kunna sova ganska bra!

Det ska bli spännande att se när bebben dyker upp! Jag tycker att söndag 24 kl 16.07 känns som en bra tid, eller så kör vi på den 27:e kl 09.23 som jag sagt från början...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0