Nedräkningen fortsätter

Nu är vi inne på mindre än en månad kvar till beräknad födelse, det beräknade datumet är ju den 12 februari. Förhoppningsvis så är det bara två veckor kvar...

Jag börjar känna mig ganska så less på magen. Det är mysigt med bonkar och sparkar och allt som rör sig, men det är jobbigt att knappt kunna ta på sig skor och strumpor, för att inte tala om tårna. Tänk om jag skulle behöva klippa tånaglarna...

Trots allt är det ju ganska bra nu, trötthet kan man ju leva med. När jag väntade William så hade jag ju så ont i "fogarna" att jag inte kunde vrida mig i sängen eller sova i största allmänhet. Så har det inte varit denna gång. Foglossningen har avtagit de senaste månaderna och "enbart" ont i ryggen som dock kunnat avhjälpas med mitt lilla magstödsbälte.

Jag har börjat svälla upp lite i händer och fötter nu också, och för att inte tala om näsan... det är inte min vanliga näsa jag har just nu... :-)

Här är några bilder på en nyfödd William... Bara 5½ år sen. Usch vad tiden går fort!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0