Nej, inte än

Nej, det blev ingen bebis igår. Fasters prognos slog inte in. Då återstår att se om Moster Guns progons på söndag stämmer, för idag känns det inte som om det skulle hända någonting. Idag har jag inte ont i ryggen heller.

Men ska man vara lite schysst med bebben så är det ju eg 2 veckor kvar och han/hon kanske inte är riktigt klar med livet där inne ännu. Eller så vågar den inte komma ut efter allt som hörts från brorsorna genom bukväggen... :-)

Men jag börjar vara less nu. Skulle vilja röra mig normalt igen. Drömde en hel del inatt, dels kunde jag kittla bebben genom magen. Den var väldigt kittlig i sidan... :-) Dels drömde jag att jag var nere på squashhallen och längtade efter att spela... Det dröjer nog tyvärr några månader till innan jag kan spela squash, men åh, vad skoj det skulle vara... *suck*

På måndag ska jag vägra gå hem från sjukhuset... Då får de ta ut bebben för att ha en chans att bli av med mig... eller nåt... :-)

Kommentarer
Postat av: Eva

Ni kan komma ut till Birsta idag och gå runt med oss där, det kanske skrämmer ut bebben :-)

2010-01-30 @ 11:41:48
URL: http://chevroleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0