Snorungar

Vad är det med barnen nu för tiden? De har ingen respekt för oss äldre...

Hur ofta dammsuger ni egentligen? frågade nyss sonens 6-åriga kompis med anledning av att han såg ett litet skräp på golvet... Hm, måste man göra det oftare än en gång per dag så vägrar jag...

På den komiska sidan är i alla fall att samma pojke häpnade över att vi kunde ställa in bilen i garaget, varje dag!!! Det kunde minsann inte de. Där var det alltid alldeles för stökigt... :-)

En annan dagiskompis till William undrade vad jag hade i magen nu, bebisen har ju kommit ut... Hm, mat svarade jag... :-) Hans mamma är ju en aning tjock också, och hon har minsann inte fått någon bebis på de senaste 6 åren. Jag har ju i alla fall en 4-månaders rackarbusa....

Kommentarer
Postat av: Eva

Ha ha ha, underbara barn!!! :-D

2010-06-03 @ 13:08:37
URL: http://chevroleva.blogg.se/
Postat av: Sveinkristina

Lots of great info, keep up the good work!

2011-11-18 @ 08:04:24
URL: http://sveinkristina.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0