Det där med nerver...

Jag har varit på jakt efter nya/fler amningströjor. Det är lite enklare att amma när man slipper dra upp och visa (lilla runda) magen i tid och otid. Men de tröjor jag gillar, från Boob, är ganska så saftigt dyra. De kan kosta från 400 för en t-shirt, då jag kom på att man kan ju kolla in Tradera. Mycket riktigt, där fanns det lite att buda på. Begagnade iofs, men det kan jag leva med.

Men det är ju lite nervigt! jag har nyss suttit och väntat in de sista minuterna på mina bud. Den ena vann jag. Puh! Den andra förlorade jag. Jag låg högst till sista minuten, då klämde några rackare in sina bud. Men jag fick en tröja för 86 kr plus frakt. Det är helt okej!

Nu är jag lite pirrig i kroppen, får se om jag kan somna efter denna spänning!!!

Kommentarer
Postat av: Sita193

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-06-17 @ 15:34:33
URL: http://sita193.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0