Snart är det dags...

Nästa vecka fyller lilla stumpan 4 månader. Den "magiska" gränsen för smakportioner börjar kring 4 månader. Det känns lite sådär... Hon är redan så stor att hon ska lära sig äta riktig mat. Usch, vad tiden flyger iväg!

Jag har dock mentalt börjat förbereda mig, och idag när jag var in på Ica så köpte jag två små ekologiska barnmatsburkar. Nästa vecka ska vi prova lite...

I övrigt är hon en snäll jänta! Hon sover bra på nätterna, sover istort sett hela nätterna nu. Senaste 8 dygnen har hon nog sovit igenom 5-6 st. Det är inte illa! Fast själv så är man trött ändå. Kanske får sova för mycket nu, med amningshormoner i kroppen. Men det är angenäma "problem"!

Just nu ligger hon och leker glatt i babygymmet, inköpt för sisådär 7 år sedan till Anton. Det är väl investerade 100 kronor det! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0