Puh!

Denna dag har varit full fart... Jag har strukit och hängt upp gardiner i vardagsrummet. Det inkluderar ju självklart även dammande och torkande i fönster och på bänkar.

Det har bakats pepparkaksdeg till kakor och nu ikväll har jag bakat ut delarna till pepparkakshuset. I morgon ska jag montera ihop det och sen ska det dekoreras. Jag förstår att ni väntar med spänning för att se vilken form huset får detta år... :-D Förra året var det ett köpehus om jag inte minns fel, och året innan en borg (världens största pepparkaksborg?).

I morgon ska vi baka små pepparkakor och lussebullar, ev lite matbröd också. Jag lusläser mina jultidningar och kokböcker så jag inte glömmer något jag vill ha till jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0