Helgarbete

I helgen kom kusinerna från Pilgrimstad på besök med sina föräldrar. Vi drällde runt i huset och åt en massa mat. Men Ola hade också tagit med sin favoritleksak, motorsågen... Björn och Ola ägnade lördagen åt att såga ner den höga björken som stått framför gäststugan och skräpat ner vår pool. Det blev klart bättre där uppe och någon gång kanske man kan få till det trädäck jag drömmer om. Där ska jag ligga och sola när barnen plaskar i poolen någon sommar!

 
Före och efter nedsågat träd.

Lördagskvällen (med trötta pojkar, stora som lite mindre) tillbringades framför tvn med gamla Top Gear-avsnitt. Många glada skratt!

På söndagen tog jag med Louise och smet till Birsta. Jag blir galen på att pojkarna alltid har slut på kalsonger och strumpor i lådorna så nu skulle det fyllas på... Hittade även lite fina grejor till lilla gumman. Dessutom träffade jag på ganska många bekanta, mer än jag brukar, jag känner ju inte så många i denna stad. Kul, kul!

De hemmavarande pojkarna och barnen tog en höstpromenad/cykeltur upp till farfarn, skönt med frisk luft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0