Tradera - inte lätt

Det är inte lätt att fånga in populära artiklar på Tradera. Jag håller utkik efter en vinteroverall till Hilma. Helst en från "Polarn och Pyret", i strl 86 med dubbla dragkedjor fram. Det är många fler än jag som håller koll på såna.

Folk sitter och slänger in sina bud i absolut sista sekunden för att få det de vill ha, och de lyckas alltid smita före mina sista bud. Någon gång ska jag väl lyckas... Just nu har jag många annonser i min minneslista så jag borde lyckas med någon. Det gäller dessutom att lägga sig på rätt prisnivå också, vilket inte heller är så lätt...

En ny polarn-overall kostar nästan 900 kr och det är ganska mycket pengar till en liten bebis. Då borde jag kunna hitta en på nätet...

Om ingen annan där ute i stugorna har en lämplig overall att låna ut/sälja? Färg spelar ingen större roll, bara storleken.

Kommentarer
Postat av: Marie

Har du kollat på Blocket? Tycker det är lättare att fynda där nuförtiden. Speciellt dessa märken som alltid går till överpris på Tradera. :-(

2010-09-21 @ 08:25:30
URL: http://glitterochbling.blogspot.com
Postat av: Anna

Jo, jag har varit där och tittat också, men hittar inget i lämplig storlek i de närmaste länen. Får väl utöka mina sökningar, men det känns lika dyrt där nästan.

2010-09-21 @ 10:26:24
Postat av: Eva

Jag tror vi rensat bort alla våra små overaller, men jag ska kolla i gömmorna hemma om vi har något!

2010-09-22 @ 08:22:04
URL: http://chevroleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0