Kakmonster

När jag var liten var jag löjligt förtjust i Drömmar. Så förtjust att min moster bakade till mig ibland, jag fick en alldeles egen liten låda med kakor. Gissa om jag var nöjd... :-)

I helgen kom mor och far på besök. Mamma hade lagat mat som hon tog med, mumsigt goda kalvkotletter i supersås. Till det blev det potatisgratäng. Hur gott som helst! Dessutom hade hon haft en dag med extra mycket energi och bakat två sorters kakor till oss, varav en låda med Drömmar. Mums, mums! Vet inte om jag ska stoppa in dem i frysen, eller om jag ens hinner stoppa in dem i frysen...


Kommentarer
Postat av: Eva

Oj vad jag kommenterar idag :-)

Men jag måste bara få berätta att drömmar var också mina absoluta favoritkakor när jag var liten.

Så när jag fyllde år brukade min granne baka en låda drömmar till mig som var min alldeles egen!!! :-)

2011-04-12 @ 09:18:49
URL: http://chevroleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0