Dagens barnaord...

När jag borstade tänderna på William häromkvällen sa jag "Oj, titta vad långt hår jag har fått nu!". Det svar man får då är: "Ja mamma, nu har du längre hår än Anakin! Fast hans hår står lite mer upp rätt uppe på huvudet." Är man 6 år så är man vääääldigt star wars-fixerad, det är tydligt det!

 
Är vi lika?! Anakin och Annakin...


Anton knatade runt i Björns foppatofflor alldeles nyss. Då kommer kommentaren:
"Jag är en liten man, med väldigt stora fötter!"
Det tyckte jag lät ganska så sött!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hahaha :-D

Vilken underbar kommentar!!

Ja bägge kommentarerna förresten :-)

Men jag tycker du är klart snyggare i håret än Anakin!

2011-01-30 @ 13:37:18
URL: http://chevroleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0