Födelsedagspresent!

Idag fixade jag min födelsedagspresent! Fick ett presentkort på Team Sportia och det utnyttjades till att införskaffa mig ett par Icebug-skor! Icebug är skor med dubbar under för att få bra fäste på isiga vägar. Det är ju ganska isigt nu, så timingen är perfekt! Min inköpta modell heter HIKO-L BUGrip.



"Hiko har en mjuk och flexibel mellansula med god vridstyvhet och skön stötdämpning. En pronationskil hjälper löpare med pronation mot ett mer neutral steg under övergångsfasen från häl till framfot. Tack vare BUGrip dubbarnas dynamiska funktion och karbidståltopparnas extrema slitstyrka, så kan skon och utan problem används för långa löpturer på asfalt när det bara är fläckvis halt. Även lämpad för terränglöpning."

Här ska promeneras och lufsas, förhoppningsvis lite mer avslappnat framöver...

Kommentarer
Postat av: Födelsedagspresent

Vilken trevlig födelsedagspresent. :)

2011-02-21 @ 16:47:03
URL: http://fodelsedagspresenter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0