GRATTIS - idag!!!

Idag är det min dag, tralla la! Idag fyller jag år!! Blev "väckt" i morse med lite fika och presenter. Anton hade ritat ett grattiskort. Jag fick rostade mackor och varm choklad. I presenthögen låg ett presenkort på Team Sportia som ska utnyttjas till att köpa bra vinterpromenadskor, sk icebugs. Dubbade skor... Jag fick även en, vad det nu kallas, som man har datorn på i knät så den inte ska bli så varm (och inte jag heller). Tack syster!

Trevligt, trevligt! Men idag tänker jag nog inte laga nån mat. Kanske köra nån tvättmaskin. Men nästan bara lata mig! :-) tror nog inte ens det blir någon tårta. Det får vänta till Hilmas kalas på lördag.

Hurra för mig!!!

Kommentarer
Postat av: karin

Hurra!!! Du behöver inte laga mat och städa i dag.

2011-01-23 @ 11:29:15
Postat av: Björn

Självklart blir det tårta! Kanske inte lika fin som Annas supertårtor, men dyr var den!

2011-01-23 @ 12:34:26
Postat av: Eva

Grattis grattis och hurra för dig!!! :-)

2011-01-23 @ 22:17:11
URL: http://chevroleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0