Kul, jättekul...

Igår var det dags. Igår blev det kräksjuka. Björn kom hem och kände sig eländig vid 4-tiden och jag började känna mig eländig lite senare. Men jag hann kräkas först... Vid 19.30-tiden var det dags. Huvva! Huvva!

Idag känns det lite bättre, mår inte illa längre. Magen är tom och känns lite konstig, men inget illamående. Bara det är en bonus!

Pga sjukan så missar jag en massa skoj som skulle hända idag! Drakborgen med Emma (och Inga?), 1-årskalas hos Rasmus och sen syjuntan ikväll. Men jag får väl ligga framför tvn i mina mjukisar och tycka synd om mig själv...

Kommentarer
Postat av: karin

Krya på er!!!

2011-01-26 @ 09:48:26
Postat av: KickiLina

Skickar en stor krya på dig kram!!

2011-01-26 @ 10:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0