Umeåbesök och Zumba

Vi är i Umeå i några dagar. Vi har varit med Hilma till doktorn här uppe, hon har ju en bula på huvudet som ska tas bort. Det är en ofarlig cysta, sk dermoidcysta, som sitter framför fontanellen. Den måste dock tas bort då den sitter ivägen när fontanellen ska slutas. Det var dock ett ganska fånigt besök, åka nästan 30 mil för att prata med en doktor i ca 10-15 minuter. Ingen undersökning eller nåt. I dessa lägen skulle kanske videokonferens vara att föredra... men, men. Vi valde att ta fredagen ledigt och stanna kvar hos syster yster, vilket aldrig blir av annars.

Efter läkarbesöket for jag och Björn runt i Umeå. Han har aldrig varit här, så jag visade lite i omgivningarna. Det var lagom kallt (-15) så det räckte att se genom bilrutan... Ungarna var med moster Marie på lekland under tiden.

Nu på eftermiddagen hade syster bokat in oss på ett gympapass med Zumba, det nya trendiga passet. Men jag vet inte jag, så roligt var det väl inte?! Förstår inte vad allt ståhej är om... Jag kör hellre ett helt vanligt gympapass, det är lika roligt. Nu har jag provat det i alla fall! Men det var skönt att gympa, har ju inte gjort det på så länge pga  vår mammiga bebistjej och diverse förkylningar.

Nu ska trötta pojkar stoppas i säng och soffläge intas... *gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0