Usch och fy

Gårdagen var ingen trevlig dag. Ingen rolig dag alls. I den otäcka olyckan i Tunadal dog en mamma och hennes lilla bebis blev skadad. Denna mamma var en tjej från vår babysimgrupp. Jag blev bekant med henne i höstas när simmet startade och sedan dess har vi haft många trevliga pratstunder. En trevlig, glad och pratsam tjej, som det kändes som om man skulle hålla kontakten med även när babysimmet slutat. Vi träffades senast i måndags. Pratade och skrattade i fikarummet. Avslutade med ett, "Åh, vad skoj att babysimmet börjat igen. Jag längtas till nästa vecka.  Vi ses då!" Nu blir det inte så.

Jag hoppas lilla Alva klarat sig utan allt för stora skador och blir så ledsen när jag tänker på att hon ska växa upp utan sin egen mamma, som hon inte kommer att komma ihåg alls, och att mamman inte får vara med och se Alva växa upp. 

Usch.

Kommentarer
Postat av: Eva

Nej men huga... Kände du henne...

Jag läste om henne i tidningen idag, och blev alldeles ledsen och fick ont i magen det...

Usch och fy så hemskt.

Och så fort det kan gå.

Och så osäkert livet ändå är...

Fy...

2011-01-12 @ 23:57:46
URL: http://chevroleva.blogg.se/
Postat av: Jessica D

Men så fruktansvärt!!! Tårarna rinner när jag läser detta :-(

2011-01-21 @ 11:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0