Impad kompis?

Jag håller på att bygga lego tillsammans med pojkarna, eller kanske mest bredvid pojkarna. Jag bygger brandstationen och de bygger diverse egna varianter av star warsskepp. För någon dags sen hade de en kompis här och jag gick förbi legorummet där uppe och ropar till Anton att han ska hjälpa mig att hitta en viss legobit som jag saknar. Då hör jag kompisens mycket förvånade röst:

"Gillar er mamma lego?!"

Ja, tänk för att jag faktiskt gör det! Så det så!

Och jag väljer att höra kompisens kommentar som en positiv, jag-önskar-att-min-mamma-också-gjorde-det-kommentar, och inte en hur-knäpp-är-hon-kommentar... :-) Det lät ganska så positivt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0