Vad gör man?!

Igår hade Björn hem sitt projekt till huset för lite grillning, lekar och sommaravslutande. Jag hade förberett lite kokt potatis och efterrätt så fick de göra sallad, potatissallad och sås. Det blev gott.

När de körde permobilen ute så var pojkarna på hugget och körde starter och kollade att de följde banan korrekt.

Kära William blir ju lätt lite speedad och vrålar högt något liknande:

"Kör nu din gamla gubbe!!! Du är så fliiiiiintskaaaallig!!!"


Öh... och känner jag min son rätt så kom det något som i andras öron kan låta som ett hånskratt... Jag är glad att jag för stunden var inne och diskade och missade det hela. Dessutom var tydligen den killen yngst i hela gänget, om än tunnhårig och därmed hade rakat huvudet...

Någon som vill låna en charmig 6-åring?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA!!! Gullwilliam! // angelica

2011-07-01 @ 11:41:03
Postat av: Moster

En riktig mångubbe denna gång! Fast frågan är vilken av dom som var det! =)

2011-07-01 @ 12:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0