Dags för lite uppfostran...

När vi åkte från Barsta i tisdags så lyssnade vi på radion. Det blev då lite prat om att det var Internationella Kvinnodagen, så jag förklarade lite om det hela. Jag frågade även mina söner om de visste vad en "kvinna" är för någonting.

Det visste de ju sa de, att jag var en sån, men sen i nästa sekund kom det en kommentar:

"Mamma, det heter faktiskt kökspiga!"

Öhhh... Tror att jag har lite uppfostringsjobb att ta tag i gällande detta ämne. Vet inte heller varifrån det hela kommit. Snorungar!

Kommentarer
Postat av: Siwan

Ha ha den gillade jag!

2011-03-10 @ 19:11:09
Postat av: Jessica D

Hehe!Roliga barn!! Vill också passa på att säga: Va fin ny bloggsida du har gjort!!!

2011-03-11 @ 12:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0