Gapflabb...

Skulle ta en tur med Hilma i pulkan, så hon fick åka lite i friska luften. Tänkte passa på att gå ner till grannens hus och fota det. Han bor ju i Stockholm på vintrarna så han tycker det är skoj med en bild på huset. Denna gång tänkte jag ta en bild nerifrån, så att han kan se att fjolårets altanprojekt överlevt vintern hittills...

Det är dock mycket snö... Jag plumsade först ca 10 m från vägen längs ett primitivt skidspår och sen 10-15 m in på hans gräsmatta. Det var hyfsat jobbigt eftersom jag sjönk ner i snön upp på halva låren... Men skam den som ger sig. Dessutom hade jag Hilma i pulkan efter mig. På tillbakavägen fick jag dock lägga mig och kravla fram för jag bara sjönk djupare och djupare hela tiden. Hilma fnissade i pulkan och jag skrattade och simmade!



Men ett kort blev det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0