Tapetfunderingar vidare

Idag passade jag på att gå in på Happy Homes i Birsta och bliga lite på tapeter, live så att säga. Till skillnad från mitt webletande.

Jag tittade på några av de tapeter jag visade i ett tidigare inlägg och har numera förkastat den ljusgröna som jag funderade på till sovrummet. Den blir alldeles för grön...

Men istället hittade jag nedanstående tapet, från Casadecos Romanceserie. Det är rosor på tapeten. Såg väldigt fin ut i pärmen och de rumsbilder som fanns med där. Björn vill gärna ha något ljust så han tyckte den såg fin ut. Nu vet jag dock inte hur många miljoner den kostar per rulle, men det blundar vi för så länge allt är på funderingsstadiet tycker jag! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0